Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

Moj djed je doživio 102 godine: TRI namirnice koje je jeo svaki dan!

Cijeli život moj djed je živio u selu, brinući se o farmi, stoci i povrtnjaku. Rijetko je bio u trgovini i često nije kupovao hranu, već šibice i kućni pribor. Svu hranu jeo je samo iz svog vrta, ali je posebnu pažnju posvetio trojici koju je jeo svaki dan.

Moj djed je doživio 102 godine: TRI namirnice koje je jeo svaki dan!


Jaja 

"Imati vlastitu farmu i ne uzgajati piliće isto je što i živjeti na selu i odlaziti u grad na malo zraka", rekao je djed.

 Do dvanaeste godine, dok me roditelji nisu odveli u grad, imali smo prekrasan tandem: rano ujutro sakupljao sam jaja u kokošinjcu, nosio ih u kuhinju, gdje ih je jeo djed. Volio sam sakupljati jaja, pričinjalo mi je zadovoljstvo uporedivo s neočekivanim otkrićem malog blaga. Najčešće ih je jeo sirove: uzimao ih je ravno iz korpe, lomio vrh, solio i pio.
Jutarnji ritual promijenjen je u one rijetke dane kad je baka ustala ranije od djeda i skuhala omlet, iako je djed često mrmljao: „Proizvod je savršen bez kuhanja!“ Rekao je, žaleći se na maslac, koji je baka koristila u kuhanju. Sudeći po količini energije koju je imao svako jutro, zaista je uzeo najbolje od kokošjih jaja i pokušao me naviknuti, iako ih kao dijete nisam mogao podnijeti. S godinama sam postajao mudriji.

Med

Moj djed cijeli život nije jeo šećer. Apsolutno. Ne zato što je imao šećernu bolest, već zato što je imao mali pčelinjak, pristup medu, propolisu i polenima pčela. Volio je slatko: mlijeko s medom, palačinke s medom, zgnječeni orasi s nekoliko kašika kristalno bistrog meda, pa čak i jak crni čaj, opet s medom.
"Zašto mi treba šećer ako imam med?" "Šećer je hrana plantažnih robova, a med je dar pčelama", rekao je

Djed nije sjedio za stolom i nije jeo tanjur za tanjirom, po njemu ga ovaj pristup samo uspava: "Ako ste umorni, ne jedite puno, spavat ćete. Napravite si toplu vodu s nekoliko kašika meda i zujati ćete poput pčele do večeri. "Kao dijete i ja sam volio ovaj izum, iako sam najviše volio mlijeko s medom: i ukusno i zdravo. A budući da sam bila aktivno dijete i često me je trebalo "napuniti", često sam trčala po med i mlijeko 

Mlijeko 

Mlijeko je treći stup djedove energije. Vrućeg dana moj djed je pio hladno mlijeko ohlađeno u podrumu, a hladnog zimskog dana toplo mlijeko s medom. Moj djed je bio pobornik jednostavnosti i volio je jesti hranu "takvu kakva je", pa je sir i druge mliječne proizvode posluživala samo baka, ali mlijeka je uvijek bilo. Jedna od fraza koje mi se najviše sjećaju: "Zašto piti vodu kad ima mlijeka?" 

Djedova ljubav prema mlijeku može se objasniti činjenicom da je doslovno volio sve svoje krave, tražio im najbolje livade, hranio ih kod kuće i davao im imena, imao snažnu vezu sa životinjom koja ga hrani. 

Svježi, prirodni proizvodi iz vlastitog vrta, od dobro čuvanih krava i koza, ljubiteljskih košnica za med - kako to zamijeniti šećerom ili konzervansima? Nažalost, modernog stanovnika grada sve je teže razumjeti. Neka to barem ostane u sjećanju.

Primjedbe

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom