Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

PREBOGATA NEMICA TRAŽI RASNOG MUŠKARCA: HOĆU VATRENOG LJUBAVNIKA!

PREBOGATA NEMICA TRAŽI RASNOG MUŠKARCA: HOĆU VATRENOG LJUBAVNIKA! 

Ovaj oglas podigao je Balkan na noge

Svi o njemu pričaju

Sama sam ostala i teško ovu samoću izdržavam, volela bih nekog naći s kim bih podelila sve što imam i uz kog bih se u svakom trenutku osećala zaštićenom i sigurnom. Inače, ja sam iz Zagreba gdje sam se rodila i završila školu , ali moj otac je poveo majku i mene da živimo u Nemačkoj kako je tamo radio jer zbog posla nije mogao kod nas često da dolazi.
Nemci joj nisu nešto, Foto: Profimedia

Ovaj oglas jedne žene zapalio je Balkan, a u njemu se dalje kaže:

Prvo sam bila protiv toga jer je drugačija okolina i druga zemlja, i pomislila sam kako se ovde neću uklopiti, ali je na kraju ispalo savršeno kako su godine prolazile. Bar što se tiče mog života. Nažalost, moji roditelji preminuli su u nesreći na krstarenju prije godinu i po dana i  ostala sam sama sa svim njihovim bogatstvom. Sve sam htjela da prodam i da se vratim u svoj rodni grad , ali nisam mogla, pribrala sam se i preuzela očev posao jer nisam željela da propadne, pa sam tu i ostala.

Nije da nema muškaraca ovde, ima naravno, ali više volim nekako muškarce s Balkana i naš kraj. Nekoliko puta sam imala priliku da se udam, ali nisam želela jer znam da im je stalo samo do mog bogatstva i da me iskoriste. Takve su Švabe, gde novac namirišu, bacaju se odmah na posao.

Volela bih da se ostvarim kao majka ali da nastavim lozu s balkancem. Nekako su naši ljudi iskreniji i bolji ljubavnici. Ko hoće da me upozna, nek mi se javi kako bismo dogovorili sve detalje i kako može doći do mene.


(Magazin.ba)

Primjedbe

  1. Javi mi se na moj profil u mesinger M.Dzimi Demirovic. Pa za dalje kako bude pisana sudbina od BOGA SVEVIShNjEG...pozdrav Iz Skoplja - MACEDONIJA za DAMU 🌹🌹🌹🖐️😲

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom