Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

ZNATE LI ŠTA JE TROUGAO NA ŽENSKOM ZNAKU ZA WC? Ako mislite da je haljina, CEO ŽIVOT GREŠITE

ZNATE LI ŠTA JE TROUGAO NA ŽENSKOM ZNAKU ZA WC? Ako mislite da je haljina, CEO ŽIVOT GREŠITE


Novi ženski znak prikazan je uz poruku "It was never a dress" (To nikad nije bila haljina)
Ako mislite da je haljina, CEO ŽIVOT GREŠITE, Foto: Profimedia

Vremena se menjaju, a zastareli i ograničavajući znakovi odlaze u istoriju. Takvi su i znakovi koji jasno dele muške i ženske stvari, barem tako glasi poruka firme "Axosoft" iz Arizone koja je pokrenula kampanju kojom izjednačava muškarce i žene u uobičajeno muškim zanimanjima.

Tako su javnosti u sklopu svoje kampanje predstavili ženski znak za toalet, i to na konferenciji "Girls in tech".

Novi ženski znak prikazan je uz poruku "It was never a dress" (To nikad nije bila haljina).

Tanja Katan, predstavnica firme, kaže da trougao koji je tradicionalno oduvek na znaku za ženski toalet, zapravo nikad nije ni trebalo da predstavlja haljinu, već plašt, jer žene su superheroji.

- U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u svojim domovima, žene su često nevidljive, neželjene ili se prosto zaobilaze. Devojke i žene koje se interesuju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matemtiku su manjina - poručuje Tanja.


(Espreso.rs / Blic.žena)

Primjedbe

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom