Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

SINE MOJ NAJDRAŽI: Majka je poslala svom mezimcu pismo, kada ga je pročitao suze su mu NAVRLE NA OČI

SINE MOJ NAJDRAŽI: Majka je poslala svom mezimcu pismo, kada ga je pročitao suze su mu NAVRLE NA OČI


Njene reči rasplakale su mnoge
Stara majka

Da vas neko jednom ispoštuje, bili biste mu zahvalani čitavog života, a ipak, nije redak slučaj da svoje najbliže zanemarujete.

Tako se pojavila ispovest jedne majke, koju je sin potpuno zaboravio. Njene reči rasplakale su mnoge.

- Sine moj! Kad god čujem nešto lepo o tebi radujem se i ja, jer si moj rod, ali čudim se kakav sam greh učinila što me ne posećuješ i ne želiš da me očima vidiš. Da li sam ti ikada uskratila nešto?!

Pokaži malo milosti prema meni, daj mi moju nagradu i ponašaj se lijepo prema meni. O, sine moj! Želim da te vidim, ne želim ništa više od toga. Dopusti da vidim oblik lica tvog! Srce mi plače, a suze same teku. Ti nastavljaš svoj život, a ljudi pričaju o tvom dobrom moralu i uvažavanju prema njima.

Zar nije došlo vreme da se tvoje srce smiluje jednoj starici koja je prepatila i koju želja za tobom ubi od čekanja. Razorio si njena osećanja, razljutio si njeno srce u toj meri da su joj se i suze osušile na očima. Ne žalim se i ne molim se protiv tebe, ne pokazujem svoju ljutnju.

Ukoliko moja molba pređe oblake i stigne do vrata neba, stići će te moja kletva, a nad tobom i tvojom porodicom sliće se nesreća. Ne, neću to učiniti, ti i dalje ostaješ duša moja, sreća i proleće mog života. Uveri se, sine moj.

Kosa počinje da ti beli, proći će godine i ti ćeš ostariti, a nagrada je prema radu. Napisćeš pismo sinu svom sa suzama u očima, kao što ja tebi pišem. O, sine moj! Obraduj majku u njenoj nesreći, a zatim, ako želiš, pocepaj njeno pismo. I znaj, ko čini dobro, sebi ga čini, a ko se loše ponaša, sebi štetu nanosi.

Primjedbe

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom