Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

DA LI STE SE IKAD ZAPITALI ZAŠTO U HOTELIMA NIKAD NE DAJU PASTU ZA ZUBE? Odgovor će vas ZAČUDITI!

DA LI STE SE IKAD ZAPITALI ZAŠTO U HOTELIMA NIKAD NE DAJU PASTU ZA ZUBE? Odgovor će vas ZAČUDITI!


Razlog će vas iznenaditi

Neki hoteli u toaletima imaju čitavu paletu proizvoda za higijenu. Od šampona, do dezodoransa, dok goste ni u jednom hotelu neće dočekati pasta za zube i to iz nekoliko razloga.
Pasta za zube / Ilustracija, Foto: preentscreen

“Mnogi vlasnici hotela ne žele da otkriju pravi razlog zašto gostima ne nude pastu za zube u toaletima. Ipak, postoji nekoliko poznatih razloga”, rekla je Janet Semenova, savetnica za putovanja za portal Reader’s Digest.

Prvi razlog je što je pasta za zube u hotelima preskupa za nabavku. Takođe, većina hotela ima unapred određene stvari koje moraju da ponude gostima, a među njima se najčešće ne nalazi pasta za zube.

“Najčešće su to: šampon, kapa za tuširanje, sapuni, sušilo za kosu i još neke. Ali kod hotela koji drže do sebe, svi ti proizvodi moraju da budu jako kvalitetni, čak i luksuzni, a vlasnici uvek biraju samo najbolje brendove. Kada se radi o pasti za zube ne postoje luksuzni brendovi i upravo zato odlučuju da ulože u druge proizvode”, dodala je Semenova.

(Espreso.rs/Večernji.hr)

Primjedbe

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom