Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

Naučnici su utvrdili koja hrana uzrokuje ćelavost kod muškaraca

Često se ljudi suočavaju sa podmuklim problemom kada nije jasno zašto kosa počinje da opada. Ponekad se takvo otkriće završi sjajnom ćelavom mrljom, iako se čini da u porodici nema ćelavih ljudi, a starost nije nastupila. Međutim, razlog može biti na površini - hrana. Tim istraživača sa kineskog univerziteta Tsinghua otkrio je da slatka pića mogu dovesti do ćelavosti. U istraživanju je učestvovao 1.951 muškarac starosti od 18 do 45 godina. Popunili su upitnike za procjenu ishrane, fizičkog i mentalnog zdravlja. Kao rezultat toga, stručnjaci su otkrili vezu između velike konzumacije zaslađenih pića i ćelavosti kod muškaraca. Inače, posttraumatski stresni poremećaj još više izaziva gubitak kose. Naučnici pretpostavljaju da velika količina šećera uzrokuje reakcije koje rezultiraju time da folikuli dlake primaju manje glukoze. Ishrana kose je smanjena i ona umire. Međutim, treba napomenuti da studija ima neka ograničenja. Nisu svi učesnici imali lekarski potvrđenu dijagnozu. Stoga konačne

RODITELJI SRBIJE, ČUVAJTE DECU OD IGRICE MOMO! Država upozorava na VEOMA OPASNU pojavu na internetu!

RODITELJI SRBIJE, ČUVAJTE DECU OD IGRICE MOMO! Država upozorava na VEOMA OPASNU pojavu na internetu!

Ona je dodala da roditelji moraju više kontrolisati decu i pratiti da li se njihovo ponašanje menja

Sekretarka u ministarstvu trgovine se oglasila zbog fatalne igrice MOMO

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjana Matić apelovala je danas na roditelje povodom nove internet igrice "Momo" da obrate pažnju na ponašanje svoje dece i navela da do sada nema prijavljenih slučajeva te igrice u Srbiji.

Matić je kazala da je upoznata sa slučajem nove igrice "Momo" zbog koje je, prema navodima medija, nekoliko dece u svetu izvršilo samoubistvo.

"Nema dokaza da je ova, kao ni prethodna igrica 'Plavi kit' zaista dovela do samoubistva. Svakako to izaziva kod dece strhove i može imati psihološke posledice po njihovo zdravlje", kazala je Matić.

Ona je dodala da roditelji moraju više kontrolisati decu i pratiti da li se njihovo ponašanje menja.

"Ta igrica je zapravo vid komunikacije koji se deci nudi putem različitih Jutjub kanala i influensera koje oni prate. Postoji jedan broj na (aplikaciji) Vats ap, deca se pozivaju da pozovu taj koji ima sliku zastrašujuće lutke koja kod dece izaziva strahove i frustracije", rekla je Matić za Radio-televiziju Srbije.

Igrica "Momo" prijavljena je u Argentini, Meksiku, Francuskoj i Nemačkoj.

Podsetila je da je Nacionalni kontakt centar za bezbednost dece na interntu do sada održao više od 207 prezentacija i edukacija u 41 gradu u Srbiji. U edukacijama je učestvovalo 69 osnovnih škola, više od 7.000 dece i 3.500 roditelja.

Ona je upozorila da je veliki problem što u Srbiji 80 odsto stanovnika koristi internet, a 49 odsto su digitalno nepismeni.

Od juna radna grupa je započela izradu Strategije digitalnih veština za period od 2019. do 2023. godine.

"Cilj strategije je unapredjenje digitalne pismenosti i digitalnih kompetencija, odnosno što veća upotreba savremenih tehnologija na adekvatan način u svakodnevnom životu", objasnila je Matić.

Primjedbe

Popularni postovi

Bilo koja medicinska informacija objavljena na ovoj web stranici nije zamjena za informisani medicinski savet i ne biste trebali preduzimati nikakve radnje pre nego što se konsultujete sa zdravstvenim radnikom